Każdy z nas doskonale wie, jak medialną dziedziną życia społecznego jest sport. Nie dziwi więc, że w połączeniu z propagowaniem cennych wartości społecznych, realizowana kampania „TAK dla sportu, NIE dla agresji i przestępczości”, odbiła się szerokim echem w ogólnopolskim przekazie.

Nasza kampania ma wymiar ogólnopolski, a zarazem uniwersalny, wszak porusza bardzo ważny w obecnych czasach problem agresji w życiu młodych osób. Działania wpisujące się, w sukcesywnie realizowany, projekt mają dopomóc dzieciom i młodzieży w aktywnym spędzaniu czasu wolnego oraz odcięciu się od współczesnych uzależnień, związanych między innymi z szeroko pojętymi multimediami czy różnymi używkami. Takie podejście ma korzyści nie tylko fizyczne, ale również pozwala na kreowanie odpowiednich postaw i nawyków wśród młodego pokolenia. Jednocześnie to cenna lekcja dla rodziców i opiekunów, których troska wychowawcza wspomagana jest wskazywaniem wzorców i zachęcaniem do regularnego czerpania korzyści, z wszelakiej aktywności fizycznej.

 


O niezwykle ważnej roli sportu, także w kontekście kampanii „TAK dla sportu, NIE dla agresji i przestępczości”, wypowiedzieli się Konrad Bukowiecki (halowy mistrz świata w pchnięciu kulą), Marcin Grzybowski (multimedalista imprez kajakowych) oraz Joanna Łochowska (3-krotna mistrzyni Europy w podnoszeniu ciężarów). Informacja ta znalazła swoje miejsce w medialnych przekazach takich, jak: TVP Sport, Polskie Radio, Super Express, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Kurier Lubelski, Dziennik Bałtycki czy serwisy sportowebeskidy.pl oraz ototorun.pl - to tylko niektóre media, które dostrzegły kampanię. Wskazano tym samym na niezmienną potrzebę realizowania takich inicjatyw, które w sposób skuteczny przeciwdziałają patologiom społecznym.
 


---

Kampania „TAK dla sportu, NIE dla agresji i przestępczości” sfinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.